Dėl skubančio gyvenimo tempo daugelis žmonių neturi laiko rūpintis savo mityba, dažnai per mažai juda, per mažai būna ant saulės, tad vitaminai, kurie tarsi „užkamšo“ visas spragas – būtini. Žinoma, šiuo metu vitaminų yra labai daug, tad rasti tinkamiausius – sunku. Geriausia, be abejo, atlikti kraujo tyrimus pagal kuriuos Jums bus nurodyta – kokių medžiagų trūksta. O jeigu neturite laiko ir tam – aptarsime vitaminus, kurių dažniausiai trūksta žmogui ir kurių papildymas bet kuriuo atveju – naudingas tiek kūnui, tiek sielai.

·         Vitaminas D

Gyvenantys Lietuvoje turėtų vitaminą D vartoti visus metus. Na, galima daryti pertrauką vasaros metu, tačiau ir tai – ne visada, tik tokiu atveju, jeigu daug laiko praleidžiate lauke. Vitaminas D reikalingas mūsų imuninės sistemos gerinimui, plaukų, nagų grožiui, tad jeigu jaučiate nuolatinį nuovargį, tikėtina, kad Jums paprasčiausiai reikia išbandyti vitaminų kompleksus, kuriuose viena sudėtinių dalių yra vitaminas D.

Puikus pasirinkimas yra NUTRILITE™ maisto papildai. Siūlome rinktis tokius, kuriuose yra ne tik D vitaminas, tačiau ir visas kompleksas, pavyzdžiui, su širdžiai reikalingu kaliu ir, pavyzdžiui, raumenims reikalingu magniu. Puikus kompleksas, kuris padės geriau jaustis.

·         Liuteinas

NUTRILITE™ taip pat siūlo ir vitaminus su liuteinu, kurie gali padėti pagerinti Jūsų regą. Jau daugiau nei 80 metų rinkoje esantys vitaminai gaminami iš ekologiškų žaliavų, kurios auginamos be pesticidų, tad rezultatas – bus. Liuteino vitaminai dažniausiai parduodami kartu su A vitamino kombinacija, kuri suteikia galimybę pagerinti savo regėjimą ne tik jaunam, tačiau ir vyresnio amžiaus žmogui. Svarbiausia – reguliarus naudojimas, kadangi tik tokiu atveju pavyks pajusti efektą.

·         Vitaminas C

Jeigu norite, kad žiemos ligos Jus aplenktų – tuomet kasdien turite vartoti ir vitaminus C, kurie dažnai vadinami energijos bei sveikos gyvensenos tabletėmis. Svarbiausia, kad šio vitamino niekada nebus per daug, jis puikiai tinka bet kokio amžiaus žmonėms. Vitaminas C taip pat naudojamas siekiant palaikyti normalią odos bei plaukų būklę. Kosmetologai tikina, kad jis padeda sulėtinti odos senėjimo procesus.

·         Folio rūgštis

Nors folio rūgštis dažniausiai rekomenduojama nėščioms moterims, tačiau papildyti jos atsargas – siūlome kiekvienam. Daugiausia folio rūgšties galima rasti tokiuose maisto produktuose kaip kad špinatai. Sutikite, mes jų tikrai nevalgome labai daug ir labai dažnai, tad vitaminai gali užtikrinti, kad gaunamos folio rūgšties kiekis bus tinkamas. Vėlgi, svarbiausia – reguliariai vartoti. O moterys, kurios planuoja vaikus, taip pat turėtų nepamiršti, kad rekomenduojamas folio rūgšties gėrimas 3 mėn. iki pastojimo ir 3 mėn. pastojus.

·         Omega-3 kompleksas

Valgantys mažai žuvies gaminių taip pat savo kasdieninę mitybą turi praturtinti ir omega kompleksu, kuris atsakingas už nervinius impulsus, taip pat, padeda stiprinti imuninę sistemą, galiausiai, džiaugtis gražiais plaukais, nagais ir oda. Rinkitės kompleksus, kuriuose yra kuo daugiau skirtingų omega rūgščių. Tokiu atveju būsite ramus, kad organizmas bus pilnai aprūpintas tuo, ko jam reikia, kad pavyktų gražiai atrodyti bei gerai jaustis.

·         Vitaminas B

Galiausiai, papildomo dėmesio yra vertas ir vitaminas B, kuris dažniausiai naudojamas žmogaus nervinei sistemai. Jeigu labai daug protiškai dirbate, studijuojate, labai dažnai jaučiatės pavargę ir paprasčiausiai neliko motyvacijos ką nors daryti – tuomet šis vitaminas turėtų būti kasdieninis Jūsų pasirinkimas.

Greta vitaminų vartojimo siūlome taip pat būti fiziškai aktyviems, valgyti subalansuotą maistą, galiausiai, kuo daugiau ilsėtis. Būtent tai yra laimingo, gražaus ir sveiko žmogaus formulė.